Friday 21 November 2014

Mukjizat Terbaru Imam Ahmad Al-Hassan (as)

Abdullah Hashem (face book)
.
Semalam (21 Nov, 2014) di 9:29 am·
                                       
MUKJIZAT TERBARU IMAM AHMAD AL-HASAN (AS)


Saya Abdullah Hashem telah bercakap dengan salah seorang daripada saudara saya mengenai Imam Ahmad Al-Hassan (as) dan mengenai seruan (dakwah) yang diberkati.

Saya dapati dia sedikit mengejek-ngejek kepada perkara tersebut dan tidak berminat,

Kemudian dia (orang yang sama) meminta saya pinjamkan dia wang supaya dia boleh pergi dan bertemu dengan tunangnya.

Saya tiada wang kecil pada masa itu kecuali £ 100 (pound) Mesir lalu saya pinjamkan kepadanya dan berkata "Gunakan apa yang kau perlukan dan kembalikan kepada saya yang selebihnya apabila kau kembali nanti."

Jadi selepas beberapa jam dia kembali dan berkata kepada saya: "Sesuatu yang benar-benar luar biasa berlaku, saya berada di teksi dengan tunangan saya dan saya berfikir tentang apa yang kau katakan tentang Ahmad Al-Hassan dan saya kemudian membayar tambang kepada pemandu teksi dan dia memberikan saya wang lebihannya. Kemudian tiba-tiba tunang saya berkata, “Lihatlah apa yang tertulis pada wang kertas ini, ia ganjil!” dan saya melihatnya dan dapati bahawa ia tertulis pada wang kertas itu, "Ahl Al-Bayt - Taat kepada mereka adalah Iman dan durhaka kepada mereka adalah munafik!" Jadi saya terkejut dengan tulisan mengenai Ahlul Bayt ini, engkau tidakkan pernah terjumpa dan saya tidak pernah melihat sesuatu yang tulisan seperti ini pada wang kertas di negara Mesir ini. Dan apatah lagi pada suatu masa di mana engkau telah bercakap dengan saya mengenai Ahmad Al-Hassan dan Ahlul Bayt (as). Ini mesti suatu mukjizat (keajaiban)! "


سبحان الله العظيم و الحمد لله و أنا عبدالله هاشم أشهد أن كل هذا حصل

Maha Suci Allah Yang Maha Agung. Dan Segala Puji bagi  Allah dan saya Abdullah Hashem bersaksi bahawa semua ini berlaku.

Berikut gambar Wang kertas  £ 10 Mesir






No comments:

Post a Comment