Sunday 22 March 2015

Tahniah di atas Ulang Tahun Ke10 HashemStudios

Tahniah di atas Ulang Tahun Ke10 HashemStudios



Berikut adalah trailer untuk beberapa deretan program 2015 kami, berharap anda menikmati:




Salam atas Semua!

Tahniah kepada semua anggota HashemStudios atas Ulang Tahun ke 10 Filem Hashem ini!



Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada anda semua sekali lagi atas persahabatan anda dalam perjalanan ini sejak 10 tahun yang lalu.

Pada tahun 2005 kami memulakan pengeluaran "Little Claudy", sebuah dokumentari mengenai Gerakan Raelian dan kami mendapat perhatian antarabangsa kerananya, ia telah muncul di FOX, Majalah berwayar, siaran Strange Days Indeed Radio dan "A Current Affair" di UPN.

Kemudian pada tahun 2006 kami memulakan pengeluaran "Nabi-nabi Allah", sebuah dokumentari mengenai Nabi Yahweh, dan sekali lagi kami telah diketengahkan di dalam akhbar-akhbar dan berita-berita utama di Amerika Syarikat, seperti Mooresville Times dan kami juga dipaparkan sebagai tetamu pada sebuah rancangan radio "Zon X ".

Kemudian pada tahun 2007 kami memulakan perjalanan kami dengan TADS Semester pertama, dan kami dedahkan pemujaan, persatuan rahsia, Dunia Order Baru (New World Order), Illuminati, Star gates (Gerbang-gerbang Bintang) dan berbagai jenis konspirasi.

Pada tahun 2008, saya berhijrah ke Mesir dan memulakan pengeluaran pada "The Arrivals" yang telah ditonton oleh puluhan juta di seluruh dunia. Saya adalah punca segala maklumat dalam dokumentari itu dan mengajar Noreagaaa, Achernahr dan Freedomtou semua yang mereka tahu. Tidak terkira banyaknya surat khabar dan majalah dan rancangan televisyen radio yang bercakap tentang "The Arrivals". Saya juga mengasaskan Projek Wake Up, yang malangnya, kemudian saya terpaksa menjauhkan diri daripadanya, selepas saya telah dipaksa untuk meninggalkannya kerana membincangkan Imam Ali (as) oleh beberapa admin Nasibi.



Pada tahun 2009, saya melaporkan dalam usaha sama mengeluarkan " The Arrivals Reloaded " untuk saluran ARY di ibu pejabatnya di DUBAI. Selepas ditipu pada perjanjian itu dan dikoyakkan semua kredit oleh ARY dan oleh Noreagaaa dan Achernahr dan Freedomtou, saya berhenti bekerja-sama dengan mereka. Dan ketiga-tiga mereka menarik diri. Apabila kami semua mula bekerjasama, matlamat kami adalah untuk membawa manusia kepada Imam Mahdi (as), Ahlul Bayt (as) dan kebenaran. Malangnya ini bukan niat mereka.

Selepas mereka masing-masing memulakan kerjaya baru mereka membuka restoran dan bekerja dengan siri televisyen Kuwait, saya terus menjejaki impian saya untuk mencari Imam Mahdi (as) sendirian dan hampir tidak ada sokongan. Saya mengimbas kembali sepanjang perjalanan saya 10 tahun yang lalu, bahawa semua kerja saya tersedia untuk online secara percuma.

Pada tahun 2010 saya mulakan TADS Semester 2 dan selepas berjalan 40 hari saya jumpa Kitab "Al Haft Al Shareef" yang membawa saya kepada Imam Ahmad Al Hassan (as) dan membawa saya dalam perjalanan rohani yang sangat mendalam.

Antara 2011 dan 2012, dan selepas saya telah berbai3ah kepada Imam (as) secara terbuka dan pada siri-siri saya, ratusan jika bukan ribuan orang mula berbai3ah kepada Imam Ahmad Al Hassan (as) dan menyertai Ansar Imam Mahdi (as). Malah kebanyakan daripada mereka juga berhijrah ke Mesir untuk membantu saya memulakan Hauzah Ansar Imam Al Mahdi (as) di mana kami semua belajar dan mengkaji bersama-sama selama 2 tahun dengan dakwah ini.

Kemudian pada tahun 2013, Imam Ahmad Al Hassan (as) melantik saya menjaga saluran youtube rasmi dakwah dan saya serta pasukan di sini, dengan bersandar (bertawakkal) kepada Allah mula bekerja dengan beberapa program dan filem-filem untuk Dakwah.

Pada tahun 2014, Imam (as) membuka stesen satelitnya dan kami mulakan pusat dokumentari kami di sini menyediakan pengaturcaraan untuk kedua-dua saluran tersebut dan saluran youtube.

Alhamdu Lillah, ia telah menjadi pengalaman yang paling menakjubkan setakat ini dan saya tidak terfikir Allah SWT mencukupkannya. Saya juga bersyukur kepada Allah untuk orang-orang yang sangat dikagumi di sini yang bekerja dengan saya dan yang telah membawa nilai pengeluaran kami ke tahap yang seterusnya. Mereka telah menghabiskan beberapa tahun yang berlalu dengan latihan intensif dan kini boleh dianggap profesional.

Pada tahun 2015, dan selepas 10 tahun berlalu, kami berazam kini untuk memberi tumpuan yang sangat serius sekali lagi dengan menggunakan kuasa internet dan kuasa stesen satelit dan menyediakan pengaturcaraan baru yang menakjubkan untuk kedua-dua HashemStudios dan the Savior of Mankind TV. Kami percaya bahawa bencana akan datang dan perubahan Bumi adalah sangat dekat dan kami mahu melakukan yang terbaik tahun ini untuk bekerja seolah-olah kebangkitan itu esok.

Kami ingin mengucapkan terima kasih di atas sokongan anda pada masa lalu, kami tidak boleh pergi sejauh ini tanpa anda semua, dan sekali lagi, kami bergantung kepada sokongan anda untuk melakukan semua yang kami rancang untuk dilakukan pada masa akan datang. Kerja kami telah benar-benar menyentuh berjuta-juta jiwa dan membantu membimbing ribuan manusia jika tidak lebih, kepada kebenaran. Melabur dalam HashemStudios tidak pernah merugikan saya, ia adalah Batu Bertuah (Philosopher's stone) saya dan perjalanan hidup saya. Saya berharap anda semua merasainya juga dan saya berharap anda terus membantu dan menyokong HashemStudios pada masa akan datang.

Jika anda pergi ke laman utama forum itu anda akan melihat dua cara anda boleh membantu menyokong hashemstudios, dengan menjadi pelanggan (subscriber) dan ia adalah komitmen untuk sumbangan wang bulanan (anda boleh memilihnya sendiri) atau dengan membuat sumbangan sekali (donation). Ia benar-benar akan membantu kami, terutama pada satu masa di mana kami cuba untuk mereka bentuk semula laman web kami dan menghasilkan banyak filem baru.

Jika 50 orang melanggan sumbangan bulanan $ 100 kepada HashemStudios, kami akan mempunyai kesediaan semua yang kami perlukan untuk menjamin kami meneruskannya. Kadang-kala, malangnya kelewatan dalam keupayaan kami untuk bekerja dengan lebih pantas, datang kerana keperluan untuk mencari cara untuk mendapatkan wang untuk menyokong apa yang kami lakukan. Saya mempunyai dan masih menghabiskan setiap sen terakhir yang saya ada untuk keperluan HashemStudios dan saya tidak menyesalinya. Ia adalah HashemStudios yang membantu membimbing saya kepada Imam Zaman dan kepada kedudukan di mana saya hari ini. Diharapkan anda semua dapat membantu dan melanggannya dan menikmati pengaturcaraan baru kami untuk tahun-tahun yang akan datang! Semoga ia menjadi tahun-tahun yang melegakan kita semua dan untuk keluarga Muhammad (as) Semoga Allah memberkati anda semua dan saya amat kasihkan anda semua. Saya mengucapkan terima kasih kepada anda untuk 10 tahun yang indah ini dan saya memohon maaf kerana berbicara terlalu banyak.

Fi Aman Allah

Abdullah Hashem

Pengasas dan Pemilik HashemStudios

No comments:

Post a Comment